.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده های مازندران لغزنده ، آغاز محدودیت‌های ترافیکی
در پی ورود سامانه سرد و بارشی به مازندران، باران برخی جاده های ارتباطی استان را لغزنده کرد.

به گزارش شمال نیوز،مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد محور کندوان و همه جاده های غرب استان با توجه به بارش باران در حال حاضر لغزنده و ترافیک روان و عادی است.

در محور هراز وضعیت جوی ابری ،در مناطق پایین دست و جنگلی بارانی و لغزنده اما ترافیک عادی و روان گزارش شده است.

بر اساس این گزارش در محور سوادکوه نیز وضعیت ترافیکی عادی و وضعیت جوی در منطقه گدوک مه آلود است.

سرهنگ محمدرضا خسرویان رئیس پلیس‌راه مازندرانگفت: به‌منظور تسهیل در تردد وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران از صبح امروز آغاز شد.

وی گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌ جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا 22 امروز، پنج‌شنبه و جمعه 24 دی‌ماه از محور هراز ممنوع شده است.

سرهنگ خسرویان با بیان اینکه تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 امروز چهارشنبه تا ساعت 6 روز شنبه 25 دی‌ماه از محورهای چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است، افزود: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: تردد انواع تریلر به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 22 روز جمعه 24 دی ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 24 دی‌ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

سرهنگ خسرویان به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد با توجه به بارش های پراکنده در جاده های کوهستانی و لغزنده بودن سطح جاده ها با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.